MIN LILLEBROR

Han är förutom allt vad det innebär den första och riktiga vän jag någonsin haft. Vi har alltid sen vi var små både försvarat och skyddat varandra och han har väl mer eller mindre blivit lite av en sorts storebror för mig genom åren som gått. Han finns alltid där för mig när livet blir svårt och jag finns alltid där för honom. Även om vi inte alltid riktigt visat det verbalt eller via kroppsspråk till varandra så är vi båda två, trots det, väl medvetna om hur mycket vi betyder för varandra. - Jag älskar dig, min kära lillebror.

Kommentarer
Postat av: Mamma

"GILLAR"

Puss på er båda- <3 <3

2011-12-18 @ 21:23:00
Postat av: Kirsten Söderström

2011-12-18 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0